З початку року фахівці сервісного центру по обслуговуванню платників податків надали жителям Олександрівського району 678 адміністративних послуг. При цьому найбільш запитуваними є послуги з реєстрації РРО, книг обліку розрахункових операцій, книг обліку доходів і витрат, видачі довідок про відсутність заборгованості, карток платника податків тощо.
Тільки у травні відвідувачам надано понад сто двадцять адмінпослуг. Щоденно ж опрацьовується від 120 до 140 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. Також здійснюється приймання звітності від суб’єктів господарювання.
З урахуванням змін до податкового та митного законодавства внесено зміни до Тимчасового переліку безоплатних адміністративних послуг, що надаються органами Міністерства доходів і зборів України (далі – Перелік), а також до Інформаційних карток адмінпослуг.
Зокрема, до оновленого переліку увійшли послуги з реєстрації платника ПДВ, реєстрація сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість, реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платників ПДВ, надання витягу з реєстру платників єдиного податку, взяття (зняття) на облік платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інші.
З оновленим переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами Міністерства доходів і зборів України, та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на субсайті ГУ Міндоходів в розділі «Адміністративні послуги» та у місцях прийому суб`єктів звернень, у тому числі в центрі обслуговування платників району.
Прес-служба ГУ
Міндоходів у Кіровоградській області
|