23.07.2014 р.
Нарахування
єдиного податку здійснюється органами державної податкової служби на підставі
заяви платника щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду
щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.
Водночас,
платники, які перебувають на І або ІІ групі спрощеної системи оподаткування,
обліку та звітності та не використовують працю найманих осіб, звільняються від
сплати єдиного податку на один календарний місяць у році на час відпустки, а
також за період хвороби, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. При
цьому платник повинен мати підтверджену копію листка (листків)
непрацездатності. Така інформація зазначається у заяві довільної форми, яка
подається до податкової інспекції за місцем реєстрації.
Окремого
терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки і терміну втрати
працездатності нормами Податкового кодексу не передбачено. Однак, з метою
уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендуємо
подавати до органу Міндоходів заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку
відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з обов’язковим додаванням
копії листка непрацездатності - одразу після закінчення лікарняного.
Нагадуємо,
що порядок нарахування та строки сплати єдиного податку визначені статтею 295
Податкового кодексу України.
Прес-служба ГУ Міндоходів у
Кіровоградській області
|