Нагадуємо, що посилені сертифікати
відкритих ключів можна безкоштовно отримати у відділі реєстрації користувачів
при Головному управлінні Міндоходів у Кіровоградській області та в пункті
реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів, який діє при Олександрійській
ОДПІ. Окрім того, це можна зробити під час виїздів фахівців з оформлення
безкоштовних ключів до районних інспекцій за попереднім замовленням.
Дана послуга – зручний та
сучасний спосіб не тільки спростити документообіг суб’єктам підприємницької
діяльності, але й застрахувати своє листування будь-якому громадянину, який
користується електронною поштою.
Електронний цифровий
підпис дозволяє звітувати в режимі он-лайн до органів доходів і зборів,
Пенсійного фонду, органів державної статистики та оформляти митні декларації.
Зробити це можна як у робочі часи, так і після 18-ї години, у вихідні та
святкові дні, а також дистанційно не тільки з офісу, але і з власної квартири,
будинку, Інтернет-кафе або з будь-якого місця з доступом до мережі Інтернет. А
незабаром підприємці зможуть вести книгу обліку доходів та витрат в
електронному вигляді, що дасть можливість з допомогою „електронного ключа”
автоматично формувати та направляти до органів Міндоходів податкову звітність.
Знадобляться ключі і тим підприємцям-єдинникам, які з нового року „замовлятимуть”
собі проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки.
Детально ознайомитися з
бланками документів, зразками їх заповнення, переліком необхідних для
реєстрації документів для отримання безкоштовного ключа кожен платник податків
може на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua.
Прес-служба ГУ Міндоходів у Кіровоградській області
|