Неділя, 28.04.2024, 01:14
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 7 ЖОВТНЯ 2014 РОКУ

Платники ФСП сплачують орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності

 

07.10.2014

Платники фіксованого сільськогосподарського податку не є платниками земельного податку за земельні ділянки, які використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва. Водночас, орендну плату за земельні ділянки державної і комунальної власності такі платники сплачують відповідно до укладеного договору оренди землі.

Нагадуємо, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов’язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.    

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Платники фіксованого сільськогосподарського податку не є платниками, зокрема, земельного податку (крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва).

Порядок сплати орендної плати регулюється ст. 288 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями.

 

 

З початку року платникам Кіровоградщини надано майже 60 тисяч адмінпослуг

 

07.10.2014

Основною метою органів фіскальної служби є забезпечення ефективної організації роботи центрів обслуговування платників (ЦОП) з надання адміністративних та сервісних послуг, підвищення рівня добровільного виконання платниками своїх зобов’язань, поліпшення іміджу Державної фіскальної служби України за рахунок зручного податкового та митного адміністрування.

Так, до центрів обслуговування платників Кіровоградської області з початку 2014 року звернулося більше 338 тисяч суб’єктів господарювання та громадян, яким надано майже 60 тисяч адміністративних послуг. Зокрема, тільки протягом вересня надано 6395 адміністративних послуг.

Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, книг обліку доходів і витрат, видачі довідок про відсутність заборгованості, карток платника податків тощо.

Нагадаємо, Центри обслуговування працюють при кожній податковій інспекції та відділенні. З переліком послуг, що надаються та детальною інформацією про роботу ЦОПів можна ознайомитися на сайті ГУ ДФС у Кіровоградській області.

 

 

Якщо граничний термін подання податкової декларації припав на святковий чи вихідний день

 

07.10.2014

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Однак, термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. При цьому, платник не повинен враховувати перенесення термінів подання звітності у зв’язку з вихідними чи святковими днями.

Відповідна норма передбачена ст.49 та ст.57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

 

 

Електронне адміністрування ПДВ:  що чекає на платників у новому році

 

07.10.2014

Законом України від 31.07.2014 р. №1621-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України” внесено ряд змін до розділу V „Податок на додану вартість”, що наберуть чинності з 1 січня 2015 року.

Зокрема, Податковий кодекс України доповнено нормою, згідно якої усі зареєстровані платники ПДВ будуть зобов’язані подавати звітність до контролюючого органу виключно в електронному вигляді, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису. При цьому подання декларацій з ПДВ в паперовому вигляді з 1 січня 2015 року не передбачено.

Крім того, скасовуються податкові накладні на паперових носіях. Зокрема, встановлюється норма, згідно з якою платник ПДВ зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису уповноваженої платником особи, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. Усі податкові накладні, незалежно від суми ПДВ в одній податковій накладній, підлягатимуть реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді.

Обов’язковій реєстрації платниками ПДВ підлягатимуть лише особи, у яких загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів, що підлягають оподаткуванню, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищуватиме 1 млн. грн. без врахування ПДВ.

Передбачається, що таке нововведення стане системним рішенням для контролю нарахування, сплати і відшкодування ПДВ, ліквідації „податкових ям” і схем махінацій із ПДВ та дозволить здійснювати бюджетне відшкодування податку експортерам та імпортерам в автоматичному режимі на місяць раніше, ніж зараз.

 

 

Понад три сотні мешканців Кіровоградщини побували на особистому прийомі у податківців

 

07.10.2014

За 9 місяців поточного року керівництвом територіальних органів ДФС області здійснено 339 особистих прийомів громадян. Це на 32 прийоми більше, ніж за відповідний період 2013 року.

Більшість громадян бажали отримати роз’яснення щодо особливостей справляння податку на доходи фізичних осіб – 27,7% усіх звернень, значно менше – 8,2% – цікавилися місцевими податками. Питання щодо плати за землю порушувались у 11,7% заявників, у 10,7 % – щодо податкової звітності, та 5,5% – щодо контрольно-перевірочної роботи.

Загалом під час особистих прийомів надійшло 290 заяв та 49 пропозицій, усі вони розглянуті невідкладно, громадянам надано усні відповіді.

Нагадуємо, що особистий прийом громадян посадовими особами органів Міндоходів області здійснюється за окремим графіком та за попереднім записом не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому. Запис проводиться за телефоном: (0522) 36-69-99. Адреса приймальні громадян Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області: м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 55.

З графіком прийому громадян посадовими особами, нормативними документами з питань звернень громадян та іншою інформацією щодо проведення особистих прийомів керівництвом відомства громадяни можуть ознайомитись на офіційному порталі  Головного управління ДФС у Кіровоградській області у розділі «Приймальня громадян».

 

 

На Кіровоградщині за землю сплатили більше 207 млн. грн. податку

 

07.10.2014

Землекористувачі Кіровоградської області з початку року перерахували до місцевих бюджетів усіх рівнів 207,4 млн. грн. плати за землю. Це на 9,5 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. В тому числі, від юридичних осіб надійшло понад 160 млн. грн., а від фізичних майже 47 млн. грн.

„Збільшення доходів місцевих бюджетів за рахунок плати за змелю є результатом створення сприятливих умов для розвитку бізнесу, поліпшення якості обслуговування платників податків, а позитивна динаміка  надходжень пов’язана, в першу чергу, з проведенням системної роз’яснювальної роботи, мета якої – переконати бізнес-структури та громадян добровільно платити за використання земельних ресурсів,” – підкреслила начальник ГУ ДФС у Кіровоградській області Надія Воленшчак.

На даний час на обліку в територіальних підрозділах ГУ ДФС у Кіровоградській області зареєстровано 5,9 тисяч суб’єктів господарювання юридичних осіб, серед яких понад 2,8 тисячі – сплачують орендну плату за користування земельними ділянками державної та/або комунальної власності.

 

 

До фіскальної служби області за публічною інформацією звертались 88 разів

 

07.10.2014

Із загальної кількості запитів 55 надійшло від юридичних осіб, 17 – від громадян, 14 – від представників засобів масової інформації та 2 запити від об’єднань громадян без статусу юридичної особи.

Запитувачі цікавилися інформацією щодо податкового статусу контрагентів, щодо діяльності благодійних організацій, наданням копій актів перевірок, інформацією стосовно отриманих доходів посадових осіб тощо.

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін. За результатами розгляду задоволено 82 запити або 93,2% від загальної кількості. Шість запитів направлено належному розпоряднику інформації.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію до Головного управління ДФС у Кіровоградській області можна надіслати на електронну скриньку: gu@kr.minrd.gov.ua або поштою: 25006, м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 55.

 

 

Антикорупційний сервіс фіскальної служби „Пульс” продовжує працювати

 

07.10.2014

Саме завдяки цьому сервісу клієнти органів Державної фіскальної служби Кіровоградщини, в тому числі і суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, вирішують проблемні питання, які виникають у веденні бізнесу та під час спілкування із службовими особами відомства.

Так, з початку цього року до сервісу „Пульс” надійшло 149 (в тому числі 42 повторних) звернень щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС Кіровоградської області.

Найактуальніші питання, з яким звертались платники Кіровоградської області на сервіс „Пульс”, стосувались подання звітності та реєстрації накладних – 49 звернень. Крім того, майже чверть платників порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Кіровоградській області. З приводу перевірок суб’єктів господарювання та щодо реєстрації платником ПДВ звернулися по 7 платників, двоє громадян повідомили про роботу ЦОП.

Станом на 1 жовтня 2014 року всі звернення опрацьовані та про результати розгляду повідомлено заявникам. Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

 

Прес-служба ГУ ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (08.10.2014)
Переглядів: 358
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024