Понеділок, 13.05.2024, 05:27
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 4 БЕРЕЗНЯ 2015 РОКУ

У Кіровоградської митниці ДФС з’явився керівник

04.03.2015

Повідомляємо, що згідно Наказу Державної фіскальної служби України від 13 лютого 2015 року № 524-о «Про призначення  Скібіцького Є.Г.»  виконуючим обов’язки начальника Кіровоградської митниці ДФС та першого заступника начальника Кіровоградської митниці ДФС призначено Скібіцького Євгенія Георгійовича.

Також, згідно Наказу Міністерства доходів та зборів України від 14 лютого 2015 року «Про реорганізацію Кіровоградської митниці Міндоходів», головою комісії з реорганізації Кіровоградської митниці Міндоходів призначено Пудрика Дениса Валерійовича.


Податковий компроміс: фіскальна служба подає руку бізнесу

04.03.2015

Минулий рік став відправною точкою в процесі розуміння суспільного запиту. Наразі радикально змінилася шкала суспільних цінностей, змінилися настрої людей. Відповідно до цих трансформацій, змінила свої пріоритети і фіскальна служба. Їй вдалося зламати внутрішні негативні тенденції, розпочати діалог із громадськими інститутами та бізнесом. Саме цими словами відкрила семінар-зустріч з представниками бізнесу Кіровоградщини начальник Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області Надія Воленшчак.

Одним із головних завдань минулого року, враховуючи складні політичні та економічні умови, була стабілізація надходжень до бюджету.

„Уряд та ДФС здійснили ряд заходів, зокрема, ініціювали низку законодавчих актів. Було поліпшено адміністрування податків та розпочато активну боротьбу з тіньовою економікою, зі схемами ухиленням від оподаткування. Це дозволило не тільки втримати надходження до бюджету на рівні минулого року, а й забезпечити їх приріст. Завдяки спільним зусиллям платників податків та колективу ДФС Кіровоградського регіону він становить 260 млн. грн. до Державного бюджету та 160 млн. грн. до місцевих бюджетів,” – зазначила очільниця фіскальної служби області.

 Одним із кроків, які покликані врегулювати проблемні правовідносини між бізнесом та державою є механізм податкового компромісу, який набув чинності з 17 січня поточного року.

Завдяки йому бізнес отримав можливість уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності за несплачені податки. Так, держава пробачає підприємцям раніше недоплачені податки за відносно невелику компенсаційну плату у сумі лише 5% від обсягів занижених податкових зобов’язань, тоді як решта 95% вважатимуться погашеними. Бізнес при цьому отримає можливість працювати легально й чесно, проходити аудит та залучати фінансування для розвитку підприємницької діяльності.

Одним із радикальних кроків з удосконалення податкової системи та поліпшення адміністрування податків начальник ДФС у Кіровоградській області Надія Воленшчак назвала запровадження електронного адміністрування ПДВ, що унеможливить застосування платниками  махінацій з цим податком та знизить корупційні ризики з боку працівників ДФС. Для зручності система спочатку запроваджується у тестовому режимі, що дасть можливість платникам звикнути до нових умов роботи, а ДФС – у разі потреби доопрацювати відповідну процедуру. На постійній основі система електронного адміністрування діятиме з 1 липня 2015 року. Штрафні санкції у період з 1 січня по 30 червня 2015 року застосовуватися не будуть.


Виїжджаєте за кордон – подайте податкову декларацію!

04.03.2015

Головне управління ДФС у Кіровоградській області звертає увагу бажаючих виїхати за територію України на те, що громадяни – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до органу ДФС за місцем свого проживання декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

Орган ДФС протягом 30 календарних днів після надходження такої декларації зобов’язаний перевірити визначене податкове зобов’язання, сплату належної суми податку і видати довідку про таку сплату та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку. Така довідка надається резидентом до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.


Підприємці мають право анулювати реєстрацію платника ПДВ за визначених умов 

04.03.2015

Змінами до Податкового кодексу України збільшено граничний рівень обсягу операцій з постачання товарів-послуг для обов’язкової реєстрації платників ПДВ з 300 тис. грн. до 1 млн. гривень. Зазначені зміни набрали чинності з 1 січня 2015 року.

Статтею 184 Податкового кодексу України передбачено, що анулювання реєстрації платника податку відбувається якщо будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної ст. 181 ПКУ, за умови сплати суми податкових зобов’язань у випадках, визначених цим розділом.

Отже, платники ПДВ, у яких станом на 01.01.2015 року обсяг оподатковуваних ПДВ операцій за останні 12 календарних місяців не перевищує 1 млн. гривень, мають право анулювати реєстрацію платника ПДВ шляхом подання відповідної заяви до територіального органу фіскальної служби.


В яких навчальних закладах можна отримати професію митника?

04.03.2015

Професію митника можна отримати, перш за все, в єдиному в Україні спеціалізованому вищому навчальному закладі – в Університеті митної справи та фінансів в м. Дніпропетровськ.

Також професію митника можна отримати у наступних вищих навчальних закладах, з якими Державною фіскальною службою України укладено договори про підготовку фахівців для митних органів:

-         Київський національний торговельно-економічний університет;

-         Тернопільський національний економічний університет;

-         Національний університет «Одеська юридична академія»;

-         Вінницький національний аграрний університет.

Підготовка фахівців для митної служби в інших вищих навчальних закладах, з якими співпрацює Державна фіскальна служба України, здійснюється на підставі направлень, виданих митними органами та погодженими Державною фіскальною службою України.

За більш детальною інформацією про умови вступу у вищі навчальні заклади пропонуємо звертатись до приймальних комісій зазначених вищих навчальних закладів.


Затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису


04.03.2015

Державною фіскальною службою України затверджено нову редакцію Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, що набули чинності 2 березня 2015 року. Нові форми реєстраційних документів можна завантажити за посиланням http://acskidd.gov.ua/r_kor.  

Також повідомляємо, що у зв`язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів та створенням Інформаційно-довідкового департаменту ДФС,  змінено найменування Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів на Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС та пройдено процедуру акредитації.


Платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка


04.03.2015

Електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ – рахунок, відкритий платнику податку в казначействі. На такий рахунок платником перераховуються кошти з власного поточного рахунку в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні чи розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), а також у сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань з цього податку. Це визначено п. 2 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (далі – Порядок № 569).

Пунктом 13 Порядку № 569 передбачено, що платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка, а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Інформація про рух коштів на електронних рахунках платникам податку надається ДФС України за відповідним запитом платника на безоплатній основі без обмеження кількості запитів та у часі.

 

Реалізатори товарів через Інтернет зобов’язані видавати покупцю розрахунковий документ

04.03.2015

Відповідна норма передбачена Законом України від 28.12.2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів.

Також підприємці зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.


Прес-служба ГУ ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (05.03.2015)
Переглядів: 472
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024