Понеділок, 29.04.2024, 09:51
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 2 СЕРПНЯ 2016 РОКУ

Фізичним особам необхідно сплатити податок

на нерухомість до 29 серпня

02.08.2016

 

Фізичні особи – платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що отримали повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити, мають сплатити податок протягом               60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

Фізичні особи можуть сплатити податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків.

Крім цього, перед сплатою платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки мають право звернутися з письмовою заявою до органів фіскальної служби за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними органів фіскальної служби та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, орган фіскальної служби за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає  йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим.

 

Якщо податок заплатили на неправильний рахунок

 

02.08.2016

 

Випадки помилкової сплати узгоджених податкових зобов’язань платником податків на неправильні бюджетні рахунки трапляються  часто та з різних причин: чи то переплутали рахунки, чи вказали застарілі та інше. Відповідно, виникає ситуація, коли платник вважає, що він розрахувався з бюджетом й спокійно займається подальшими справами, й тут несподівано з’являється проблема у вигляді несвоєчасної сплати податку до бюджету з усіма наступними «приємними»  наслідками у вигляді фінансових санкцій.

Слід пам’ятати, що ч. 5 ст. 45 Бюджетного кодексу встановлено, що податки і збори визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування коштів на єдиний казначейський рахунок державного бюджету України.

Відповідно до п. 2.3 глави 2 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22, відповідальність за правильність заповнення реквізитів розрахункового документа несе особа, яка оформила цей документ і подала до обслуговуючого банку.

Отже, якщо платник податків в банківському платіжному документі на сплату податкового зобов’язання зазначив неправильний номер розрахункового рахунку, то кошти не надійдуть до відповідного рахунку, а сума податку не буде вважатися сплаченою. Дуже добре, коли помилку виявили й повторно перерахували податковий платіж на рахунок з правильними реквізитами до завершення граничного терміну сплати податкових зобов’язань. У такому разі штрафних санкцій та пені не буде. А от коли термін сплати податкових зобов’язань вже минув, то згідно статті 126 Податкового кодексу за порушення правил сплати (перерахування) податків платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Крім того, пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Кодексу передбачено, що після закінчення встановлених Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня із розрахунку                120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу, або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Порядок повернення коштів, які зараховані на неправильний бюджетний рахунок, регламентовано статтею 43 Податкового кодексу України. Обов’язковою умовою для здійснення повернення помилково сплачених грошових зобов’язань є подання платником податків до податкової інспекції за місцем податкового обліку заяви у довільній формі, в якій зазначається напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку або ж на погашення грошового зобов’язання чи  податкового боргу з інших платежів. У разі відсутності у платника податків рахунку в банку можливе повернення готівковими коштами за чеком. Заява про повернення помилково сплачених грошових зобов’язань подається протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

 

 

Оподаткування вживаного транспорту змінено

 

02.08.2016

 

З метою стимулювання розвитку ринку вживаних товарів Законом України від 12 квітня 2016 року №1084-VIII внесено зміни до ст.189 Податкового кодексу України щодо особливостей визначення бази оподаткування ПДВ в разі постачання товарів/послуг в окремих випадках.

Зміни стосуються порядку оподаткування платників ПДВ, що провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю), зокрема, з продажу вживаних транспортних засобів.

Так, з 1 червня 2016 року вживаними товарами вважаються товари, що були в користуванні не менше року та придатні для подальшого користування у незмінному стані чи після ремонту, а також транспортні засоби, які не підпадають під визначення нового транспортного засобу.

Новими транспортними засобами вважаються:

а) наземний транспортний засіб - той, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів;

б) судно те, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не було зареєстровано в інших державах та при цьому пройшло не більше 100 годин після першого введення його в експлуатацію;

в) літальний апарат - той, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому його налітаний час до такої реєстрації не перевищує 40 годин після першого введення в експлуатацію. Налітаним вважається час, який розраховується від блок-часу зльоту літального апарата до блок-часу його приземлення.

 

Щодо правильності заповнення Звіту  про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення і відповідальності платників за неподання/несвоєчасного подання Звіту

 

02.08.2016

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що відповідно до абзацу 3 п.п.140.5.4 п.140.5 ст.140 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім зазначених у п. 140.2 та у п.п. 140.5.5 цього пункту та операцій, які визнані контрольованими відповідно до ст. 39 цього Кодексу), придбаних у нерезидентів (в тому числі нерезидентів - пов’язаних осіб), що зареєстровані у державах (на територіях), зазначених у п.п. 39.2.1.2 п. 39.2 ст. 39 цього Кодексу.

Сума такого збільшення відображається у рядку 3.1.7 Додатку РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, форму якої затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897.

Наголошуємо, що п. 120.3 ст. 120 Кодексу встановлено, що неподання платником податків звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення або не включення до такого звіту інформації про всі здійснені протягом звітного періоду контрольовані операції відповідно до вимог п. 39.4 ст. 39 цього Кодексу тягне за собою накладення штрафу у розмірі:

- 300 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на                  1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання (несвоєчасного подання) звіту про контрольовані операції;

- 1 відсоток суми контрольованих операцій, не задекларованих у поданому звіті про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі не задекларовані контрольовані операції;

- 3 відсотки суми контрольованих операцій, щодо яких не була подана документація, визначена п.п. 39.4.6 п. 39.4 ст. 39 цього Кодексу, але не більше 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі контрольовані операції, здійснені у відповідному звітному році.

Сплата таких фінансових санкцій (штрафів) не звільняє платника податку від обов’язку подання звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення.

 

Підприємливий ділок отримав покарання

 

02.08.2016

 

Співробітниками податкової міліції Кіровоградської області  викрито підпільний цех по виготовленню паливно-мастильних матеріалів, який розташовано на території одного з підприємств Світловодського району Кіровоградської області. За зазначеним фактом слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Кіровоградській області у березні цього року було відкрито кримінальне провадження.

         В ході досудового розслідування встановлено, що директор підприємства, яке займається оптовою торгівлею нафтопродуктами, з метою отримання неконтрольованого прибутку, вирішив збагатитися шляхом незаконного виготовлення та реалізації бензинів автомобільних. Протягом березня 2016 року  спритний підприємець, під час здійснення господарської діяльності очолюваного ним товариства, не маючи ліцензії на виготовлення підакцизних товарів та  маючи обладнання, що забезпечує масове виробництво таких товарів, за допомогою найнятих,  не поставлених до відома щодо  протиправності  діяння працівників, шляхом змішування компонентів моторних палив, здійснював виготовлення бензину, який в подальшому реалізовував іншим суб`єктам господарювання.

Під час проведення обшуків з незаконного обігу вилучено незаконно виготовлений бензин марки А-92 в кількості 25,3 тис. літрів загальною вартістю 506тис.грн., на який судом накладено арешт. Кримінальне провадження розслідувано та направлено до суду.

          У червні 2016 року за вироком суду обвинуваченого визнано винним у скоєні злочину, передбаченого ч.2 ст. 204 КК України (незаконне виготовлення підакцизних товарів (паливно-мастильних матеріалів), шляхом відкриття підпільного цеху з використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво таких товарів) та призначено покарання у вигляді штрафу у розмірі 4 тисячі неоподаткованих мінімум доходів громадян, що становить 68000 грн., з та конфіскацією обладнання та продукції вилученої під час проведення обшуку. Таким чином підприємливий ділок отримав покарання та розрахувався за свою протизаконну діяльність.

 

Платникам Кіровоградщини відшкодовано 302,1 млн.гривень

податку на додану вартість

 

02.08.2016

 

У січні - липні 2016 року підприємства Кіровоградської області заявили до бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунки платників в сумі 365,1млн.гривень.

З початку 2016 року платникам податків області відшкодовано з державного бюджету грошовими коштами на розрахунковий рахунок                   302,1млн.грн. податку на додану вартість. Загальний залишок невідшкодованого на розрахунковий рахунок ПДВ станом на 26.07.2016 року становить 135,8млн.грн., що в 2,6 рази менше в порівнянні до відповідного періоду минулого року.

Нагадуємо, що починаючи з 1 лютого 2016 року постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2016 року №68 запроваджено Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, який визначає механізм включення поданих заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість платниками ПДВ, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 статті 200 Податкового кодексу України, до реєстру 1 та платниками податку, які не відповідають таким критеріям, до реєстру 2, а також внесення до зазначених реєстрів інформації про стан розгляду кожної заяви та опублікування реєстрів.

До реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість включаються заяви, подані після 1 лютого                      2016 року, заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, суми податку за якими не повернуті до 1 лютого 2016 р., не включаються до таких реєстрів.

Даний Порядок забезпечить в подальшому більш прозоре адміністрування та відшкодування податку на додану вартість.

Оковита з гаража

 

02.08.2016

 

Співробітниками податкової міліції Кіровоградської області  викрито чергове підпільне виробництво небезпечних для здоров`я людей горілчаних виробів, яке організували троє мешканців м. Кіровограда. За зазначеним фактом слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Кіровоградській області у липні цього року відкрито кримінальне провадження за ч.3 ст. 204 КК України.

Над технологію виготовлення злочинці не переймалися – змішували спирт з водою у звичайному гаражі одного з гаражних кооперативів                м. Кіровограда, розливали у поліетиленову тару та реалізовували  кіровоградцям та гостям міста.

Під час проведення обшуків з незаконного обігу вилучено етиловий спирт для приготування горілчаних виробів, в кількості  30л., вже готової для продажу алкогольної продукції в кількості 1605л., та обладнання, за допомогою якого підприємливі чоловіки розфасовували незаконно виготовлені алкогольні напої. Як з’ясувалося, підприємливі ділки ще й підторговували контрабандними цигарками, яких з незаконного обігу вилучено  більш трьох тисяч пачок.

Всього співробітниками податкової міліції в ході проведення обшуків з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів загальною вартістю 227,4 тис. гривень.

На разі триває досудове слідство.

Головне управління ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (03.08.2016)
Переглядів: 290
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024