Неділя, 28.04.2024, 22:04
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 25 ЛИСТОПАДА 2014 РОКУ

Завдяки операції «Урожай» на Кіровоградщині офіційно працевлаштували майже 1,5 тис. мешканців області

 

25.11.2014

З липня поточного року у Кіровоградському регіоні триває операція «Урожай-2014», мета якої: виявлення необлікованих найманих працівників, легалізація заробітної плати, перевірка повноти нарахування і сплати земельного податку та орендної плати за землю, упередження схем ухилення від оподаткування суб’єктами господарювання тощо.

Завдяки проведеним заходам сільськогосподарськими товаровиробниками підвищено розмір заробітної плати 4,2 тисячам найманих працівників та добровільно оформлено майже 1,5 тис. найманих осіб. За рахунок чого легалізовано 8,4 млн. грн. доходу. В результаті цього додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб склали 1,3 млн. грн. та єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 3,3 мільйони гривень.

За результатами контрольно-перевірочної роботи працівниками Головного управління ДФС в області виявлено неоформлених працівників, які залучалися до сільськогосподарських робіт. Порушення виявлені у 30 сільгоспвиробників - юридичних осіб та 13 фізичних осіб-підприємців.

Як наслідок, всього по перевірках донараховано 3,4 мільйони гривень. По донарахованих сумах бюджет країни додатково отримав 400 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та 200 тис. грн. єдиного внеску.

Звертаємо вашу увагу, що Урядом розроблюється Концепція реформування податкової системи України, одним із завдань якої є реформування податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що знизить навантаження на фонд оплати праці, сприятиме соціальній справедливості, виведенню зарплат з «тіні» та забезпечить наповнення бюджету.

 

 

Оподаткування лікарняних військовим збором

 

25.11.2014

Головне управління ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що  допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві та професійним захворюванням, надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї страхових випадків.

Виплачується така допомога протягом перших п'яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця, а починаючи з шостого дня непрацездатності за весь період до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією інвалідності - Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності застрахованим особам.

Отже, виплати по листках непрацездатності прирівнюються до заробітної плати, з яких відповідно утримується військовий збір на загальних підставах.

 

До відома митних брокерів, отримувачів гуманітарної допомоги

25.11.2014

Кіровоградська митниця повідомляє, що згідно глави 2 розділу II Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 №651, зареєстрованого в Мінюсті України 14.08.2012 за №1372/21684, заповнення митної декларації (МД) при декларуванні гуманітарної допомоги відповідно до митного режиму імпорту здійснюється з такими особливостями:

1)  у графі 33 МД – при декларуванні гуманітарної допомоги (крім товарів за кодами товарних позицій 8701, 8702, 8703, 8704, 8705, 8716 згідно з УКТ ЗЕД, що ввозяться в Україну та підлягають реєстрації в реєстраційних державних органах) може зазначатися на вибір декларанта або уповноваженої особи код товару згідно з УКТ ЗЕД на рівні перших шести знаків;

2) у графі 36 МД – зазначаються цифрові коди податкових пільг. Відповідно до класифікатора звільнень від сплати митних платежів товарам, що визнані в установленому порядку гуманітарною допомогою, відповідає код пільги «030»;

3) оскільки сплата митних платежів або застосування заходів забезпечення їх сплати відповідно до розділу X Митного кодексу України при декларуванні гуманітарної допомоги не здійснюється, графи 12, 43, 45 та 47 не заповнюються. Не заповнюються відповідно до зазначеного Порядку також графи 22, 23, 42, 46 МД.

При цьому першими знаками у другому підрозділі графи 37 митної декларації наводиться відповідно до класифікатора особливостей переміщення товарів через митний кордон України літерний код особливості переміщення товарів «АА».

Якщо до графи 4 МД внесені у встановленому порядку відомості про використання специфікації (при застосуванні МД на паперовому носії – з поданням специфікації на папері), то відомості про товари, крім заявленого у МД першим, вносяться до МД в обсязі, передбаченому формою специфікації.

 

 

 

 

З 1 грудня 2014 року слід використовувати нову форму реєстру податкових накладних

 

25.11.2014

Міністерство фінансів України наказом від 22.09.2014 №958 затвердило нову форму реєстру виданих та отриманих податкових накладних, а також Порядок його ведення. Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 10 жовтня 2014 р. за №1228/26005, опубліковано в «Офіційному віснику України» №87 від 07.11.2014. Цей наказ набирає чинності з 1 грудня 2014 року.

Як і раніше Реєстр ведеться особами, зареєстрованими як платники ПДВ, в електронному вигляді та за власним бажанням платника у паперовому вигляді.

Реєстр є основою для відображення зведених результатів такого обліку в податкових деклараціях з ПДВ.

У заголовній частині реєстру податкових накладних буде відсутній рядок «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість», який став недоречним з січня 2014 року.

Крім того, розділи І та ІІ реєстру включають окремі графи, передбачені для відображення як бази оподаткування, так і суми ПДВ за ставкою 7%. У розділі I реєстру – це графи 10 і 11, у II розділі реєстру – це графи 12 та 13.

Разом з тим, в розділі І реєстру виділені окремі графи для операцій, які:

- звільнені від оподаткування ПДВ (сума постачання);

- не є об'єктами оподаткування (сума постачання);

- підлягають оподаткуванню за ставкою 0%.

Розділ ІІ реєстру, крім зазначеного вище, містить нову графу 9 «частка, що використовується в оподатковуваних операціях». При цьому в окремі графи виділені операції з придбання з метою їх використання у межах господарської діяльності для здійснення операцій, які використовуються в оподатковуваних операціях, які підлягають оподаткуванню:

- за основною ставкою (графи 10 і 11);

- за ставкою 0% (графи 14 і 15).

 

 

Більше 2,5 тисяч жителів області позитивно оцінили роботу Центрів обслуговування платників

 

25.11.2014

Метою створення Центрів обслуговування платників було і залишається забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів. Такі центри створюють комфортні умови для своєчасної сплати платниками податків належних податків і зборів до бюджету.

В органах ГУ ДФС у Кіровоградській області створено та працюють 22 Центри обслуговування платників.

З початку 2014 року до Центрів обслуговування платників ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося близько 437 061 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 71 095 адміністративних послуг.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників Кіровоградської області, фахівцями обслуговування платників проводяться письмові опитування за допомогою розташованої біля модератора ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, за січень – жовтень 2014 року через такі скриньки отримано 2 683 письмових анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників.

Нагадаємо, Центри обслуговування працюють при кожній податковій інспекції та відділенні. З переліком послуг, що надаються та детальною інформацією про роботу ЦОПів можна ознайомитися на сайті ГУ ДФС у Кіровоградській області: kr.sfs.gov.ua.

 

 

Порядок заповнення платіжних документів обов’язковий для виконання платниками податків

 

25.11.2014

Із моменту вступу в дію Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів усі поля реквізиту «Призначення платежу» розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком.

Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.

У випадку виникнення будь-яких запитань платникам податків слід звертатися за довідками до територіального органу ДФС за місцем реєстрації.

Детальніше ознайомитися з Порядком заповнення документів та списками кодів видів сплати можна на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.

Довідково: Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 №609.

 

 

Кількість податкових перевірок бізнесу скорочується

 

25.11.2014

Протягом десяти місяців 2014 року на Кіровоградщині плановими та позаплановими документальними податковими перевірками було охоплено 447 суб’єктів господарювання-юридичних осіб, що в 1,6 разів менше ніж торік. В аналогічному періоді 2013 року було перевірено 715 представників бізнесу.

Завдяки ризикоорієнтованій системі відбору платників податків для перевірок, сумлінний бізнес в поле зору податкових ревізорів не потрапляє. Натомість, діяльність підприємств та фірм, що здійснили ризикові оборудки, податкові ревізори аналізують дуже ретельно та з’ясовують, насамперед,  реальність здійснених операцій.

Незважаючи на загальне зменшення кількості перевірок підрозділами податкового та митного аудиту протягом січня – жовтня поточного року до бюджету додатково донараховано 63,4 млн. грн. узгоджених податкових зобов’язань, з яких вже понад 55% або 35,1 млн. грн. надійшло до казни.

Водночас, донарахування за виявлені порушення – не самоціль. Тенденція до суттєвого скорочення кількості перевірок - цьому найкраще підтвердження. Платники податків повинні уважніше будувати свої стосунки з діловими партнерами та не шукати протизаконних шляхів для так званої оптимізації податкових платежів.

Довідково: протягом січня-жовтня 2014 року в регіоні проведено 36 планових документальних перевірок бізнесу, за аналогічний період торік планово перевірили 47 суб’єктів господарювання.

 

Прес-служба ГУ ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (26.11.2014)
Переглядів: 466
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024