Понеділок, 29.04.2024, 19:55
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 22 КВІТНЯ 2015 РОКУ

Суб’єкти господарювання Кіровоградщини сплатили майже 25 млн. грн. акцизного податку

 

22.04.2015

 

Впродовж першого кварталу поточного року до зведеного бюджету надійшло 24,9 мільйонів гривень акцизного податку. Із загальної суми 21,3 млн. грн. становить акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів, який зараховується до місцевого бюджету. До державної казни надійшло 3,6 млн. грн. акцизу від вироблених в Україні підакцизних товарів.

З початку року Головним управлінням ДФС у Кіровоградській області платникам податків видано 837 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Головне управління ДФС у Кіровоградській області інформує, що наказом ДФС України від 14 лютого 2015р. № 85 до Порядку отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями внесені зміни, а саме: довідка про наявність у місцях торгівлі реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), не потрібна.

Для отримання ліцензії суб’єкти господарювання мають надати:

- заяву;

- платіжне доручення з відміткою штампа банку;

- документ, що посвідчує особу (для фізичних осіб);

- довіреність, що уповноважує представника заявника на отримання ліцензії.

Згідно із ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень.

Для місць торгівлі, які розташовані за межами території міст обласного підпорядкування і міста Києва на відстані до 50 км та які мають торговельні зали площею понад 500 кв. м, плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

 

 

Увага! Платники єдиного податку 3 групи подають декларацію за 1 квартал 2015 року за діючою формою

 

22.04.2015

Головне управління ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що згідно з абз.2 п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

З урахуванням зазначеної норми, звертаємо увагу фізичних осіб - платників єдиного податку 3 групи, що декларація за 1 квартал 2015 року подається за діючою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2011 року № 1688 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 07 листопада 2012 року № 1159, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 листопада 2012 року за № 1998/22310).

У зв’язку із зміною з 01.01.2015 року розміру ставок єдиного податку для платників єдиного податку 3 групи, підприємці при заповненні декларації  зазначають дохід, що оподатковується за ставкою 2 або 4 відс., у рядках, в яких передбачено відображення доходу за  ставкою 3 або 5 відс. відповідно, аналогічно зазначається сума податку. 

Крім того, нагадуємо, що граничним терміном подання декларації платника єдиного податку за І квартал 2015 року є 12 травня 2015 року. Граничний термін сплати податкових зобов’язань по єдиному податку за результатами І кварталу 2015 року – 20 травня 2015 року.

 

30 квітня, граничний термін подання звітності самозайнятими особами

 

22.04.2015

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує громадянам, які забезпечують себе роботою самостійно, - займаються незалежною професійною діяльністю, а саме: науковою, літературною, артистичною, художньою, освітньою або викладацькою, а також медичною, юридичною практикою, в тому числі адвокатською, нотаріальною діяльністю та отримують дохід від цієї діяльності, подати звітність та сплатити єдиний внесок за результатами діяльності 2014 року до 1 травня поточного року. Це стосується й осіб, які здійснюють релігійну (місіонерську) чи іншу діяльність.

Наразі нагадаємо, звітним періодом для них є календарний рік. Відповідно до п. 3.3 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 09.09.2013 р № 454, самозайняті особи самі за себе формують та подають до фіскальних органів звіт один раз на рік до 1 травня року, наступного за звітним періодом.

Якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то останнім днем подання звіту вважається перший після нього робочий день.

Зазначимо, що розмір єдиного внеску становить 34,7% суми доходу (прибутку), отриманого від діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страховою внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Щодо сплати єдиного внеску, то це необхідно зробити також до 1 травня 2015 року. Тобто, граничний термін сплати — 30 квітня 2015 року.

Додатково повідомляємо, що подати звітність до контролюючих органів за місцем взяття на облік можна  засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, на паперових носіях разом з електронною формою на електронних носіях інформації або на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п’яти. У разі надсилання звітності  поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв’язку відправлення із звітністю. Звіт, складений з порушенням вимог, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається звітом і вважається таким, що не подавався.

Обов’язок подання декларації про майновий стан і доходи, яку мають подати самозайняті особи, які  займаються незалежною професійною діяльністю  у строки, передбачені для платників податку на доходи фізичних осіб, тобто до 1 травня  2015 року. Розрахунок щодо задекларованої суми податкового зобов’язання необхідно провести самостійно до 1 серпня поточного року.

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує, що з 1 січня 2015 року запроваджено відповідальність за неподання, несвоєчасне подання або подання не за встановленою формою звітності за єдиним внеском. Зокрема передбачений  штраф у розмірі 170 грн. за кожне з названих порушень. Повторний протягом року штраф за такі порушення становитиме 1020 грн. Відповідні штрафні санкції застосовуються і при неподанні або несвоєчасному поданні декларації про доходи.

 

 

Порядок обчислення та сплати єдиного внеску роботодавцями із сум допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами

 

22.04.2015

 

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування нараховується роботодавцем на суму допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами за відповідний базовий звітний період (місяць) в межах максимальної величини бази нарахування єдиного внеску та сплачується не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом, незалежно від того на який розрахунковий рахунок надходять кошти від фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для підприємств, установ, організацій, які використовують найману працю та виплачують допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами для осіб, зазначених у пунктах 9 - 14 ч. 1 ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464), єдиний внесок встановлюється у розмірі 33,2% визначеної абз. другим п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску.

Базою нарахування єдиного внеску для зазначених платників є сума допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

Для платників, які отримують допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами, єдиний внесок встановлюється у розмірі 2% суми допомоги. Нарахування єдиного внеску здійснюється в межах максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом № 2464.

Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464 максимальною величиною бази нарахування єдиного внеску є максимальна сума доходу застрахованої особи, що дорівнює сімнадцяти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок.

Єдиний внесок нараховується на суми, які є базою нарахування, незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати (частина 5 ст. 7 Закону № 2464).

Застосування максимальної величини при нарахуванні єдиного внеску на суми допомоги по тимчасовій непрацездатності (в тому числі, у зв’язку з вагітністю та пологами), період якої більше одного місяця, здійснюється окремо за кожний місяць.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (веб-портал ДФС, вкладинка «Інформаційно-довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 301.04.01).

 

Про реєстратори розрахункових операцій - за «круглим столом»

 

22.04.2015

Нещодавно в приміщенні Головного управління ДФС у Кіровоградській області відбулось засідання "круглого столу” за участі виконуючого обов’язки начальника управління в області Олега Лічмана. На заході були присутні фізичні особи - підприємці платники єдиного податку другої та третьої групи м. Кіровограда, начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій та проведення фактичних перевірок обласного відомства, а також директори сервісних центрів.

Зміни в законодавстві щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг для платників єдиного податку другої та третьої групи стали основною темою проведення  заходу.

Відкриваючи зустріч очільник обласного відомства нагадав присутнім про основні новації податкового законодавства, які набули чинності з 1 січня 2015 року.

«Фіскальна служба не тільки здійснює контроль за сплатою податків та зборів, а і надає допомогу по роз’ясненню податкового та митного законодавства», – наголосив він.

Законодавчі зміни передбачають обов'язкове застосування з 1 липня 2015 року реєстраторів розрахункових операцій фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку третьої групи, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у роздрібній торгівельній мережі, через засоби пересувної мережі.

Схожі умови роботи з РРО очікують і фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку другої групи з 1 січня 2016 року.

На сьогодні в області у третій групі платників єдиного податку працює майже 7 тисяч господарюючих суб‘єктів. Що стосується практичної площини даного питання, то на думку спікерів «круглого столу», застосування касових систем – це справді європейський стиль діяльності. Оскільки він передбачає чіткий самоконтроль господарюючого суб‘єкта, що було й першоосновою появи касових апаратів, захист прав споживача та фіскальний контроль.
       На противагу цим позитивам, які несуть «електронні помічники», підприємці Кіровоградщини підняли актуальні питання щодо високої вартості, надійності у роботі та тривалості застосування РРО. Тому цілком слушними були пропозиції представників бізнесу щодо
зниження вартості апаратів за рахунок імпортозаміщення комплектуючих, а також впровадження бюджетних моделей.

І фіскальники, і учасники заходу відзначили важливість таких зустрічей. Адже під час їх проведення розглядаються не тільки законодавчі норми, але  є і суто практична складова – можливість поспілкуватися, задати питання та отримати відповідь у режимі «он-лайн». Це позитивний приклад плідної співпраці зацікавлених сторін.

 

Для вирішення проблемних питань скористайтесь електронними сервісами Державної фіскальної служби

 

22.04.2015

Задля якісного обслуговування платників податків та забезпечення належних умов для того, щоб процес адміністрування податків був швидким і комфортним, на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщено ряд сервісів. Користуючись ними, платникам вдасться заощадити власний час та кошти. Отже, серед найпопулярніших можна виділити наступні:

– Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс («ЗІР»), який дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації з певного податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані із використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів;

– сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», що допомагає оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків („податкова яма”) чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо;

– електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ з ініціативи органів ДФС, за заявою платника податку чи за рішенням суду;

– «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» – за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним;

–  антикорупційний сервіс «Пульс», який гарантує платнику послуги з невідкладного вирішення проблемних питань. Інформація, яка надходить на ”Пульс” за тел.: (044)284-00-07 ретельно перевіряється. За результатами оперативно вживаються заходи щодо усунення проблемних моментів. Заявника в обов’язковому порядку інформують про вирішення питання.

 

Надання високоякісних послуг – задача сьогодення

 

22.04.2015

Метою створення Центрів обслуговування платників було і залишається забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів. Такі центри створюють комфортні умови для своєчасної сплати платниками податків належних податків і зборів до бюджету.

Надання високоякісних послуг органами Державної фіскальної служби держави – це задача сьогодення, адже сплата податків має бути для платника процедурою зручною і необтяжливою.

В органах ГУ ДФС у Кіровоградській області створено та працюють 22 Центри обслуговування платників.

З початку 2015 року до Центрів обслуговування платників ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося близько 191322 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 18096 адміністративних послуг.

Органами ДФС у Кіровоградській області щоденно опрацьовується близько 1800 – 2800 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, подання звітності тощо.

Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, книг обліку доходів і витрат, видачі довідок про відсутність заборгованості, карток платника податків.

Нагадаємо, Центри обслуговування працюють при кожній податковій інспекції та відділенні. З переліком послуг, що надаються та детальною інформацією про роботу Центрів обслуговування платників можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДФС у Кіровоградській області: kr.sfs.gov.ua.

 

Кіровоградська митниця Міндоходів за перший квартал 2015 року перерахувала до держбюджету України  майже 168 млн. грн.

 

22.04.2015

У 2015 році Кіровоградською митницею до бюджету перераховано 167,6 млн. грн., що на  21,8% більше, ніж у відповідному періоді 2014 року.

З загальної суми - 71 мільйон  гривень перераховано до державного бюджету у березні 2015 року, що на 1,9 млн. грн. більше ніж у лютому 2015 року і майже на 23 млн. більше ніж у березні минулого року.

Основними факторами, що мали вплив на позитивну динаміку надходжень у 2015 році, стали:

- сезонна активізація суб’єктів ЗЕД, які імпортують сільськогосподарську техніку, насіннєвий матеріал та засоби захисту рослин для забезпечення весняної посівної компанії;

- збільшення обсягів ввезення сировини та комплектуючих для забезпечення власних виробничих потужностей основними бюджетоформуючими підприємствами – товаровиробниками області;

- збільшення обсягів ввезення енергоносіїв.

Також відбулись позитивні зміни у зовнішньоекономічній діяльності, пов’язані з підвищенням активності 10 «бюджетоформуючих» суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності (70,2% від перерахованих до бюджету митних платежів), збільшенням обсягів ввезення 10 «бюджетоформуючих»  груп товарів (79,5% від суми перерахованих податків).

Заходи митниці в напрямках контролю за повнотою бази оподаткування декларованих товарів забезпечили за березень 2015 року додаткові надходження в сумі 1 300,5 тис. грн. (в тому числі: при визначенні митної вартості – 1 140,2 тис. грн.; класифікації товарів – 151,3 тис. грн.; країни походження – 9,0 тис. грн.). З початку року додаткові надходження становлять 2 963,9 тис. грн. (в тому числі: при визначенні митної вартості – 2 526,7 тис. грн.; класифікації товарів – 368,7 тис. грн.; країни походження – 68,5 тис. грн.).

 

Кіровоградською митницею з початку 2015 року розглянуто 8 звернень від громадян.

 

22.04.2015

Саме такі дані були представлені Головою комісії з реорганізації Кіровоградської митниці Міндоходів Євгеном Скібіцьким.

У письмових зверненнях громадян були порушені питання щодо звільнення від митних платежів-70%, запит на відомості вартості автомобіля20%, та щодо надання інформації для подальшого оскарження постанови в суді – 10%.

Нагадуємо, що права громадян на звернення регулюється ст. 40 Конституції України та Законом України «Про звернення громадян». Кожен може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб з метою роз’яснення прав і законних інтересів.

 

Прес-служба ГУ ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (23.04.2015)
Переглядів: 376
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024