Четвер, 16.05.2024, 20:00
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 1 ГРУДНЯ 2015 РОКУ

До операцій з постачання лікарських засобів застосовується ставка ПДВ у розмірі 7 %

 

01.12.2015

  

Головне управління ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу Кабінетом Міністрів України Постановою  від 11 листопада 2015 року № 923 затверджено оновлений перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків.

Цією Постановою внесено зміни до постанови КМУ від 03 вересня 2014 року № 410 «Про затвердження переліку медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків» (далі – Постанова № 410).

 Для оподаткування ПДВ вказаних операцій за встановленою ставкою такі лікарські засоби мають бути:

- дозволені для виробництва і застосування в Україні;

- внесені до Державного реєстру лікарських засобів.

На сьогодні інших умов для застосування ставки податку у розмірі 7%  чинним законодавством не передбачено.

Водночас, у разі якщо при здійсненні операцій з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України лікарських засобів не дотримано хоча б однієї із зазначених умов,  такі операції оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 %.

Зміни до Постанови № 410 набрали чинності з дня опублікування Постанови №923 в газеті «Урядовий кур’єр» від 19.11.2015 № 216. З повним текстом Постанови № 410 із змінами Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

У фіскальній службі області відбувся „круглий стіл”

 

01.12.2015


Сьогодні, 30 листопада 2015 року в приміщенні Головного управління ДФС у Кіровоградській області відбулось засідання "круглого столу” за участі заступника начальника Головного управління ДФС у Кіровоградській області Олександра Личука. На заході були присутні субєкти господарювання області, які надають послуги населенню, начальник відділу фактичних перевірок обласного відомства, начальник відділу реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Кіровоградській області, а також представник сервісного центру.

Відкриваючи зустріч заступник обласного відомства нагадав присутнім про те, що з 1 січня 2015 року в Україні діє мораторій на проведення перевірок контролюючими органами.

„Заборонено проведення перевірок контролюючими органами підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік. Виключення становлять перевірки, що проводяться Державною фіскальною службою, за наявності дозволу Кабінету Міністрів України або за ініціативи суб’єкта господарювання щодо його перевірки”, - зазначив він.

Під час зустрічі обговорювалися зміни в податковому законодавстві, які регулюють питання необхідності обов’язкового застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Зокрема, до відома присутніх доведено, що суб’єктам господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки, необхідно замінити реєстратори розрахункових операцій, які не створюють контрольну стрічку в електронній формі та не забезпечують подання електронних копій розрахунковий документів і фіскальних звітних чеків до 01.01.2016 року, у зв’язку з подальшим виведенням їх з експлуатації.

Окрім цього, під час засідання „круглого столу” обговорили питання отримання послуг електронного цифрового підпису суб’єктами господарювання різних форм власності.

Платників податків проінформовано, де можна отримати форми заяв для блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа. Крім, того повідомлено, про те, що юридичні особи з 15.10.2015 року тимчасово обслуговуються за місцем реєстрації, тобто тільки у пунктах реєстрації користувачів області, у якій зареєстрований платник податків. Таке обмеження стосується виключно юридичних осіб. Для реєстрації фізичної особи або фізичної особи-підприємця територіальної прив’язки немає. Нагадали і про строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, який становить 2 роки з моменту їх формування.

„Зараз дуже скрутний  час для нашого бізнесу, для всієї економіки. Тому ми маємо об‘єднати наші зусилля, щоб зробити роботу фіскальної служби прозорою, створивши справжню сервісну службу” – наголосив наприкінці зустрічі Олександр Личук.


За участі співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Кіровоградській області ліквідовано конвертаційний центр з обслуговування зернотрейдерів

 

01.12.2015

 

Співробітниками податкової міліції Головного управління Державної фіскальної служби Донецької області, при взаємодії співробітників податкової міліції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, спільно з СБУ, Прокуратурою Донецької області припинено діяльність міжрегіонального «конвертаційного центру», який протягом 2015 року надавав послуги підприємствам реального сектору економіки, переважно зернотрейдерам Київської, Донецької, Кіровоградської, Миколаївської та Вінницької областей, із пособництва в ухиленні від сплати податків на загальну суму понад 30 млн.грн.

До складу виявленої злочинної групи входило 7 активних співучасників, якими до протиправної діяльності залучено 14 підставних осіб, на ім’я яких зареєстровано 27 суб’єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності».

Загальний обсяг проконвертованих грошових коштів за останні три місяці 2015 року склав понад 200 млн. грн.

Проведено санкціоновані обшуки за адресами розташування  офісних приміщень, проживання учасників злочинної групи. Під час обшуків вилучено понад 70 печаток підприємств, значна кількість грошових коштів у іноземній та національній валюті, велика кількість банківських карток, за допомогою яких безготівкові грошові кошти конвертувались у готівкові та інші докази, що свідчать про протиправну діяльність.

На даний час тривають слідчі дії. 

 

Набрала чинності нова декларація про майновий стан і доходи

 

01.12.2015

 

З 17 листопада вступила в дію нова форма податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкція щодо її заповнення. Зазначений документ затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015р. №859 та зареєстрований в Мін’юсті 26.10.2015р. №1298/27743.

Нагадаємо, що ці зміни внесено з метою приведення декларації про доходи та Інструкцію у відповідність до Закону України від 28.12.2014 р. №71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Головною новацією Декларації та додатків до неї є наявність граф для розрахунку військового збору.

Серед нововведень слід виділити  також зменшення кількості додатків з семи до чотирьох. Зокрема, в новоприйнятих додатках передбачені розрахунки окремих видів доходів (витрат):

• розрахунок ПДФО при отриманні доходів у формі заробітної плати від двох і більше податкових агентів згідно з підпунктом "є" пункту 176.1 ПКУ (додаток Ф1);

• розрахунок податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами (додаток Ф2);

• розрахунок податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору з доходів, отриманих з джерел за межами України (додаток Ф3);

• розрахунок податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою (додаток Ф4).

Сама  форма Декларації складається як і раніше з восьми розділів, але вони частково видозмінені. Зокрема, доходи підприємців та фізичних осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, зазначатимуться окремими рядками у розділі ІІ, а не окремими розділами ІІІ та ІV, як було у старій формі декларації.

Окремим розділом (ІІІ) виділена реалізація права платника податку на податкову знижку згідно зі статтею 166  ПКУ, яка раніше наводилась у додатку Ф6.

Окрім того  розділ VІ нової Декларації  призначений для відображення реквізитів банківського рахунку для перерахування коштів у разі повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку. В попередній редакції зазначені реквізити відображались в розділі І деклараційного документа.

Також слід зазначити, що у відомостях про нерухомість (розділ VІІ) в окрему категорію виділено водойми, а у відомостях про рухоме майно (розділ VІІІ) необхідно вказати мотоцикли (мопеди) за їх  наявності.

Варто додати у разі якщо ж платник податків вважає, що форма податкової декларації збільшує або зменшує його податкові зобов'язання, всупереч нормам Кодексу, він має право надати доповнення за довільною формою  та зазначити цей факт у спеціально відведеній таблиці «доповнення до податкової декларації відповідно до п.46.4 ПКУ», вказавши стислий зміст мотивації доповнення.

Крім того в Інструкції щодо заповнення декларації  уточнено, що Декларація подається за звітний (податковий) період, що дорівнює:

1) календарному року для платників ПДФО - до 1 травня року, що настає за звітним;

2) календарному року для платників ПДФО - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. При цьому звернено увагу, що у Декларації, крім доходів від підприємницької діяльності, мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

3) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Якщо останній день строку подання декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Щодо подання декларації то її можна надати в контролюючі органи одним із таких способів:

- особисто платником податку або уповноваженою на це особою;

- поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Як і раніше, додатки є складовою частиною декларації і без неї не є дійсними.

Показники у розділах II-V декларації та у додатках проставляються у гривнях з копійками.


Де можна отримати форми заяв для блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа?

 

01.12.2015

 

Форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа знаходяться на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) www.acskidd.gov.ua в розділах «Форми документів» та «Блокування, поновлення, скасування сертифікатів».

Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (підписувачем) до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

- ідентифікаційні дані власника сертифіката;

- реєстраційний номер сертифіката ключа;

- ключову фразу голосової автентифікації.

Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (підписувача). У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 401.01).

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (02.12.2015)
Переглядів: 422
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024