Середа, 15.05.2024, 19:08
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 15 БЕРЕЗНЯ 2016 РОКУ

Затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних

 

15.03.2016

 

Цей Порядок затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 114.

Документ визначає механізм внесення відомостей, що містяться в акцизних накладних та розрахунках коригування до акцизних накладних за операціями з реалізації пального, до Єдиного реєстру акцизних накладних, надання даних, які містяться в Реєстрі.

Для реєстрації в Реєстрі акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються до ДФС в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису.

До Реєстру вносяться відомості щодо усіх акцизних накладних та розрахунків коригування, у тому числі акцизних накладних, які не надаються отримувачу пального, та акцизних накладних/розрахунків коригування, складених за операціями з реалізації пального суб’єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку.

На запит платника акцизного податку щодо надання інформації, яка міститься в Реєстрі, безоплатно видається:

- витяг із Реєстру про акцизну накладну/розрахунок коригування;

- повідомлення про реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування і акцизна накладна/розрахунок коригування в електронній формі.

 

Роботодавці Кіровоградщини забезпечили надходження по єдиному соціальному внеску на суму понад 306 мільйонів гривень

 

15.03.2016

 

Протягом січня-лютого 2016 року працедавці Кіровоградської області спрямували до державних цільових фондів 306,3 мільйонів гривень єдиного соціального внеску.

Завдяки цим надходженням, фіскальною службою області вдалося виконати поставлені завдання на 104,2 відсотки, додатково надійшло 12,3 мільйона гривень.

Згідно внесених змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок для платників встановлюється у розмірі 22 відсотки до бази нарахування єдиного внеску. Єдиний внесок з найманих працівників (2,0%, 2,6%, 3,6%, 6,1%) не утримується.

„Це реальне зменшення податків, які сплачує бізнес. Безумовно, що ці вивільнені кошти роботодавець може спрямувати на підвищення зарплат працівникам. Таким чином, оновлена система нарахування і сплати ЄСВ стимулюватиме працедавців до підвищення рівня оплати праці та легалізації доходів найманих працівників” – зазначив перший заступник начальника Головного управління ДФС у Кіровоградській області Олег Лічман.

 

З 1 квітня 2016 року податкова накладна з ПДВ складається за новою формою

 

15.03.2016

 

Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 затверджено нову форму податкової накладної та Порядок її заповнення. Наказ набирає чинності з 1 числа другого місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Документ опубліковано в «Офіційному віснику України» №10 ст. 455 за 12.02.2016, таким чином нова податкова накладна та Порядок її заповнення набирають чинності з 1 квітня 2016 року.

Реквізити податкової накладної приведені у відповідність до обов’язкових реквізитів, встановлених п. 201.1 Податкового кодексу України. Так із заголовної частини накладної виключено дані про:

- місцезнаходження покупця/продавця;

- номер телефону;

- вид цивільно-правового договору;

- форма проведених розрахунків.

У порядковому номері нової податкової накладної міститься лише один символ «/», до якого зазначається порядковий номер ПН, а після – код виду діяльності, що передбачає спеціальний режим оподаткування (2 або 3), у разі складання ПН за такою діяльністю, або код 5 – у разі складання ПН оператором інвестору за багатосторонньою угодою про розподіл продукції.

Нова форма податкової накладної містить 2 розділи:

- Розділ А (рядки І-Х), до якого вносяться узагальнюючі дані за операціями, на які вона складається, зокрема, загальна сума ПДВ, обсяги постачання та інформація щодо зворотної тари (у разі її наявності);

- Розділ Б, у якому зазначається інформація про товари/послуги, за якими проведена операція, за якою складається ПН.

Аналогічні зміни внесено і до розрахунку коригування кількісних і вартісних показників.

 

З 1 березня запроваджені нові ставки акцизного податку на алкогольні напої, що маркуються

 

15.03.2016

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує, що Законом України від 24 грудня 2015 року №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон №909) визначені, нові ставки акцизного податку для алкогольних напоїв.

Відповідно до пункту 1 розділу II Закону № 909 з 01.03.2016 вступили в силу нові ставки акцизного податку для алкогольних напоїв, що підлягають маркуванню акцизними марками. Щодо коньяків, то нові ставки акцизного податку застосовуються з 1 квітня поточного року.

Згідно з пунктом 226.6 статті 226 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями маркуванню підлягають усі алкогольні напої з вмістом спирту етилового понад 8,5% об’ємних одиниць. Маркування вироблених в Україні алкогольних напоїв із вмістом спирту етилового до 8,5% об’ємних одиниць не здійснюється

Отже, для алкогольних напоїв, які підлягають маркуванню, з 01.03.2016 ставки акцизного податку відповідно до підпункту 215.3.1 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, складатимуть на:

- лікеро-горілчані вироби 105,80 грн. за 1 літр 100% спирту;

- вина виноградні натуральні 0, 01 грн. за 1 літр;

- вина натуральні з доданням спирту та міцні (кріплені), вермути та інші вина виноградні натуральні – 7,16 грн. за 1 літр;

- вина ігристі, вина газовані – 10,40 грн. за 1 літр.

 

З початку року до органів ДФС Кіровоградщини 19 разів зверталися за публічною інформацією

 

15.03.2016

 

За січень-лютий 2016 року до територіальних органів ДФС у Кіровоградській області надійшло 19 запитів на отримання публічної інформації. Більша частина, а саме 12 запитів, надійшло від юридичних осіб та 7 запитів – від фізичних осіб.

Переважна кількість запитів, а саме 13 – надіслано поштою, 2 – електронною поштою, 4 – особисто від запитувача.

Всі запити розглянуто та опрацьовано, надано відповіді запитувачам у терміни, встановлені статтею 20 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації».

 Питання, порушені в запитах, стосувались надання копії Положення про підпорядковану ОДПІ, інформації щодо рахунків для сплати податків, наявності (відсутності) розбіжностей по ПДВ між контрагентами, суми заборгованостей, сплати земельного податку, діяльності третіх осіб.

 

За два місяці на сервіс «Пульс» звернулося 11 платників Кіровоградської області

 

15.03.2016

 

Саме стільки звернень від платників податків Кіровоградського регіону надійшло до Антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України "Пульс".

Всі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Найчастіше платники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 4 звернення. Крім того, заявники цікавились поданням звітності та реєстрацією накладних – 3 звернення, організацією роботи територіальних органів ГУ ДФС області – 2 звернення. По одному дзвінку на сервіс «Пульс» пролунало від мешканців Кіровоградщини з питань корупційних дій та роботи Центрів обслуговування платників.

Нагадаємо, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити проблемні питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном: (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. 

 

Понад 110 тис. суб’єктів господарювання проконсультували у Центрах обслуговування платників Кіровоградщини

 

15.03.2016

 

На сьогодні обслуговування платників податків та громадян здійснюється 22 ЦОП області, якими щоденно надаються близько 1900-2300 адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, приймання звітності тощо.

З початку 2016 року до ЦОП ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося 110676 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг. З них надано 11006 адміністративних послуг.

Серед них, найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, книг обліку розрахункових операцій, надання витягу з реєстру платників єдиного податку тощо.

Відзначимо, для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання. З повним переліком усіх адміністративних послуг, які надаються органами ДФС у Кіровоградській області, можна ознайомитися на сайті відомства за електронною адресою: http://kr.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.

 

До органів фіскальної служби Кіровоградщини за два місяці надійшло 91 звернення громадян

 

15.03.2016

 

Саме така кількість звернень надійшла від громадян області протягом 2 місяців поточного року. Із загальної кількості звернень – у письмовому вигляді зареєстровано 43 звернення, в тому числі 7 звернень через Кіровоградський обласний контактний центр.

За результатами виконання письмових звернень: 30 – виконано в термін та 13 – знаходяться на виконанні.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях, стосуються переважно проведення контрольно-перевірочних заходів (43,5%), адміністрування податків (17,4%) та інформування про ухилення від сплати податків (6,5%).

Протягом січня-лютого 2016 року в органах ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 48 прийомів громадян (42 заяви (87,5%) та 6 пропозицій (12,5%), яким надана усна відповідь (роз’яснення).

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків та контрольно-перевірочної роботи.

Органами Головного управління ДФС в області постійно вживаються заходи із запобігання виникнення підстав для повторних звернень та звернень до органів вищого рівня, роз'яснюються конституційні права громадян і шляхи їх захисту.



Категорія: Інформація | Додав: Admin (16.03.2016)
Переглядів: 352
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024