Неділя, 05.05.2024, 11:46
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВЯЗАННЯ ПЕРЕД ПОКУПЦЯМИ - ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ВИТРАТ

16.07.2014 р.

Гарантійні зобов'язання перед покупцями виникають практично у будь-якого суб'єкта господарювання, що реалізує товари, оскільки споживач має право на отримання якісних товарів.

Відповідно до положень Цивільного кодексу договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк).

Отож, якщо товар протягом гарантійного строку поламався, покупець має право вимагати від продавця безоплатного усунення недоліків товару, а той, у свою чергу, зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації або зберігання виробу. При умові, що постачальник буде вести окремий облік покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) незалежно від їх статусу (фізичні або юридичні особи), у тому числі через третіх осіб (центри сервісного обслуговування) у порядку, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 03 грудня 2012 року № 1263, витрати на гарантійний ремонт, обслуговування або заміни товарів, які  підтверджені належним чином оформленими первинними документами враховуються при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток.

Прес-служба ГУ

Міндоходів у Кіровоградській області



 

Категорія: Інформація | Додав: Admin (18.07.2014)
Переглядів: 347
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024