П`ятниця, 03.05.2024, 10:20
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СЕРВІС "ПУЛЬС" ПРИЙНЯВ ЗВЕРНЕННЯ ВІД 95 ЖИТЕЛІВ КІРОВОГРАДЩИНИ

08.07.2014 р.

З початку року на „Пульс” Міністерства доходів і зборів надійшло 95 дзвінків від кіровоградців, у тому числі – 19 повторних. Більшість платників податків, які скористалися сервісом, зіштовхнулись з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних (49 відсотків). При цьому територіально найбільш активними були мешканці міст Кіровограда та Світловодська – від них надійшло 64 відсотка усіх дзвінків.

На даний час майже 95% звернень опрацьовані, а про результати розгляду повідомлено заявникам. Решта – перебуває на виконанні з дотриманням передбачених процедурою строків.

„Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, і лише в окремих випадках цей час продовжується до 15 днів. Всі звернення жителів нашої області розглянуті вчасно та в повному обсязі”, - зазначив перший заступник начальника обласного управління Міндоходів                Сергій Колотуха.

„Пульс” – це інтерактивний сервіс Міністерства доходів і зборів, за допомогою якого приймаються дзвінки від платників податків та громадян з податкових і митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Прес-служба ГУ

Міндоходів у Кіровоградській області

 

Категорія: Інформація | Додав: Admin (10.07.2014)
Переглядів: 239
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024