Субота, 18.05.2024, 19:56
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

РІЧНИЦЯ ДІЯЛЬНОСТІ МІНІСТЕРСТВА ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

18.12.2013

Рік тому указом Президента України на основі податкової і митної служб  було створене Міністерство доходів і зборів України, на яке  покладені завдання із адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску та наповнення дохідної частини державного бюджету.

Ми не просто прагнули  інтегрувати дві служби в ефективну  і дієву структуру, а й намагалися  об’єднати  два колективи у монолітну команду із єдиною  місією і баченням, єдиними цілями та цінностями.

При цьому ми поставили собі за мету, щоб платники податків не відчули жодного дискомфорту при інтеграції двох служб, а, навпаки, мали можливість отримати більш якісний сервіс, більш широкий спектр послуг, простіші і швидші  процедури адміністрування податків і митних платежів.

Для цього ми зробили ставку на електронні сервісі та інноваційні  ІТ-технології,  які поклали також і  в основу нашої роботи із  детінізації економіки та забезпечення стабільного фінансування державного бюджету.

Ми прагнемо бути прозорими, зрозумілими, передбачуваними у кожному нашому кроці і кожному нашому намірі. Тому ми звітуємо перед вами  про  попередні результати роботи Міністерства за усіма напрямками  і окреслюємо наші плани на майбутній рік.

Процес інтеграції податкової і митної служб у Міністерство доходів і зборів України був завершений у рекордні строки – 6 місяців (в Канаді та Великобрітанії –  3 роки)

При об’єднання податкової і митної служб було використано позитивний досвід країн ЄС та СНД (Данія, Великобританія, Нідерланди, Іспанія та інших);

Всі інтеграційні процеси супроводжувались PricewaterhouseCoopers (входить в четвірку найбільших аудиторських компаній світу). Для координації інтеграційних процесів було створено Офіс управління проектами.

            Ми оптимізували свою організаційну структуру, об’єднали  підрозділи реорганізованих податкової та митної служб, функції яких дублювалися або виконувалися декількома підрозділами.

У кожному регіоні були створені Головні управління Міністерства доходів і зборів, які координують роботу податкових і митних органів.

Кількість державних податкових інспекцій скорочено на 37 одиниць, або на 10%.

Кількість штатних посад у Міністерстві скорочено на 8,2%

Повністю підготовлена та затверджена нормативна база для функціонування Міністерства

Об’єднана ІТ-інфраструктура податкової і митної служб

Міністерство доходів і зборів України сьогодні – це:

·                    28 головних управлінь,

·                    27 митниць,

·                    333 податкові інспекції

·                    3 спеціалізовані департаменти та органи.

·                    55806 працівників по всій Україні

Із створенням Міністерства, увесь комплекс митних і податкових  послуг був  стандартизований та уніфікований. Ми розробили високі стандарти якості обслуговування платників і постійно їх контролюємо  у Моніторинговому центрі Міндоходів.

До послуг громадян і бізнесу в усіх регіонах України  сьогодні працює 500 центрів обслуговування платників, працює такий центр і в Олександрівському відділенні Знам”янської ОДПІ.

На кордонах України та внутрішніх митницях функціонує 209 митних постів

Міністерство доходів і зборів надає більше 100 видів податкових і митних адміністративних послуг. Протягом 2013 року ми надали  клієнтам Олександрівського району  більше 18 тисяч послуг.

В перспективі діяльності Міндоходів намічається:

·                    Переорієнтація уже працюючих  сервісних центрів на надання усього комплексу адміністративних послуг з податкових і митних питань, сплати єдиного соціального внеску («загальні» сервісні центри)

·                    Відповідно до державної програми активізації економіки на 2013-2014 рр запланована побудова 10 сучасних пунктів пропуску, реконструкція – 5 пунктів.

·                    Розвиток  митних пунктів пропуску, забезпечення їх сучасними технічними засобами митного контролю: GPS-замками, мобільними та стаціонарними сканерами, електронними вагами, системами відеоспостереження та зчитування номерів тощо.

Електронні сервіси та звітність – основний тренд 2013 року. Ми поставили собі за мету максимально електронізувати процес адміністрування податків, зборів, митних платежів і єдиного соціального внеску.

Ми надали громадянам і бізнесу можливість безкоштовно отримати послуги електронного цифрового підпису у 104 відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів.

Ми розширили функціональні можливості електронних ключів Міндоходів:  вони дають змогу клієнтам здійснювати звітування у режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а також до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України. З грудня  Акредитований центр сертифікації ключів при Міндоходів надає  безкоштовні сертифікати також і  користувачам Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.  З листопада 2013 року ми пролонгували термін дії електронних ключів до 2 років. Результатом чого є збільшення кількість платників, що скористалися цією послугою.

Метою роботи спеціалістів Міндоходів є підвищення ефективності адміністрування податків, зборів, митних платежів та ЄСВ, надання якісних послуг громадянам і бізнесу, формування зручної і комфортної для платників системи податкового і митного сервісу  та, як результат, забезпечення наповнення дохідної частини бюджету, створення умов для розвитку підприємництва та міжнародної торгівлі, про це на зустрічі з платниками заявив заступник начальника-начальник Олександрівського відділення Знам”янської ОДПІ.

 

Прес-служба Олександрівського відділення

 Знам”янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (19.12.2013)
Переглядів: 314
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024