У разі реорганізації підприємства посадові
особи юридичної особи – правонаступника повинні отримати нові сертифікати
відкритих ключів та укласти договір про подання звітності в електронному
вигляді.
Так,
сертифікат відкритого ключа – це документ, виданий центром сертифікації ключів,
який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.
Серитифікат
ключа містить унікальний реєстраційний номер сертифіката, основні дані
(реквізити) підписувача – власника особистого ключа.
Текст
примірного договору про визнання електронних документів визначено у додатку 1
до Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному
вигляді засобами телекомунікаційного звязку (затверджена наказом ДПА України
від 10.04.2008 р. №233 «Про подання електронної податкової звітності»).
Зокрема,
платник заповнює необхідні реквізити, передбачені примірним договором (назва
підприємства, код за ЄДРПОУ), та надає до органу доходів і зборів за місцем
реєстрації підписані, скріплені печаткою два примірники договору та посилені
сертифікати відкритих ключів на електронному носії.
Заступник начальника –
начальник
Олександрівського
відділення Знам’янської
ОДПІ
ГУ Міндоходів у
Кіровоградської області А.Д.Лапа
|