П`ятниця, 17.05.2024, 06:19
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Інформація [462]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Олександрівське відділення Знам’янської ОДПІ » Інформація

ІНФОРМАЦІЯ ГУ ДФС У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 17 ТРАВНЯ 2016 РОКУ

Зверненням громадян - особлива увага

 

17.05.2016

 

На розгляд до органів ГУ ДФС у Кіровоградській області станом на 01.05.2016 надійшло 116 письмових звернень громадян. Із вищезазначених звернень - 97 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 17 звернень через органи влади та 2 звернення через правоохоронні органи. За видом звернень - 115 заяв та 1 скарга.

За результатами виконання: 98 звернень виконано в термін та                               18 звернень знаходяться на виконанні.

Всього протягом січня - квітня 2016 року звернулися 182 громадянина.

За категоріями авторів звернень: 3 – від учасників війни, по 1 – від учасника бойових дій, інвалідів І та ІІІ груп, 4 – від інвалідів ІІ групи та 172 – категорія не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях, стосуються переважно адміністрування податків, контрольно - перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків, соціального захисту та питання фінансового забезпечення колишніх працівників.

За січень-квітень 2016 року в органах ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 92 прийоми за зверненнями громадян, з них 86 заяв та                                    6 пропозицій, яким надана усна відповідь та роз’яснення. Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи, реєстрації та обліку платників.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс» допоміг 24 кіровоградцям

 

17.05.2016

 

З початку 2016 року до антикорупційного сервісу „Пульс” надійшло               24 звернення щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС Кіровоградської області. Від загальної кількості найбільш актуальними та проблемними є питання щодо роботи органів ДФС, звітності та реєстрації накладних, системи електронного адміністрування ПДВ тощо.

На звернення платників надавались вичерпні відповіді. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів розгляду.

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує про унікальний сервіс Державної фіскальної служби «Пульс», який приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з фіскальними органами, пов’язаними з адмініструванням податків та зборів. Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

Даний сервіс створено органами ДФС з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.

Лінія працює цілодобово. Звернутися на сервіс «Пульс» можна за телефоном: (044) 284-00-07.

 

До фіскальної служби Кіровоградщини 45 разів звертались за публічною інформацією

 

17.05.2016

 

Правові засади доступу до публічної інформації визначені Законом України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації». Для отримання публічної інформації необхідно подати запит у довільній формі із обов’язковим зазначенням таких реквізитів, як ім'я, прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону, опис інформації, яку бажаєте отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит), підпис і дату.

Станом на 01.05.2016 року до територіальних органів ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшло 45 запитів на отримання публічної інформації.

За типом надходження: 16 запитів надійшли поштою, 21 запит – електронною поштою та 8 запитів - особисто від запитувачів.

Із запитами звернулось 23 юридичних особи, 9 фізичних осіб,                            12 об’єднань громадян без статусу юридичної особи та 1 представник засобів масової інформації.

 Питання, порушені в запитах, стосувались надання копії Положення про підпорядковану ОДПІ, реквізитів рахунків для сплати податків, наявності (відсутності) розбіжностей по ПДВ між контрагентами, суми заборгованостей, сплати земельного податку, доходів голови сільської ради, інформації щодо електронних договорів, стану перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», кількості офіційно працюючих (платників єдиного соціального внеску), результатів сплачених до бюджету сум податків та основних економічних показників по області, кількості зареєстрованих ФОП та юридичних осіб, інформації про діяльність третіх осіб.

Відповіді надані на всі запити у встановлені законодавством терміни.

 

Центр обслуговування платників – до послуг платників податків

 

17.05.2016

 

Надання якісних послуг та додаткових сервісів з метою виконання платниками своїх зобов’язань перед бюджетом залишається пріоритетним завданням фахівців ЦОП ГУ ДФС у Кіровоградській області.

Органами ДФС у Кіровоградській області щоденно опрацьовується близько 1900 – 2300 звернень стосовно отримання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, подання звітності тощо.

З початку 2016 року до ЦОП ГУ ДФС у Кіровоградській області звернулося 194666 суб’єктів господарювання та громадян щодо отримання вищезазначених послуг, яким надано 26208 адміністративних послуг.

Серед адміністративних найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;  реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, книг обліку розрахункових операцій та надання витягу з реєстру платників єдиного податку тощо.

Шановні платники податків та громадяни області! На офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) наявна інформація про перелік адміністративних послуг, а також є інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв. Крім того, на сайті є розділ „База знань”, що дозволяє отримати будь-яку запитувану інформацію.

Вся актуальна інформація та перелік адміністративних послуг (інформаційні і технологічні картки, бланки заяв та зразки їх заповнення) розміщується  у кожному центрі обслуговування платників органів ДФС у Кіровоградській  області.

 

При перейменуванні вулиці необхідно перереєструвати РРО протягом 5 днів

 

17.05.2016

 

ГУ ДФС у Кіровоградській області повідомляє, що у реєстраційному посвідченні реєстратора розрахункових операцій (РРО) (на підставі поданих суб'єктом господарювання документах на господарську одиницю) вказується інформація про господарську одиницю, для якої призначений РРО, зокрема, адреса господарської одиниці.

При цьому, РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.

У разі зміни даних в реєстраційному посвідченні, суб'єкт господарювання подає до органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація" із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.

Заява подається протягом 5 робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення.

Тобто, у разі перейменування вулиці, внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із вимогами законодавства.

Отже після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО.

Зазначена норма передбачена Порядком реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерство доходів і зборів України від 28.08.13 №417 та роз’яснена листом ДФС України від 06.04.2016  № 7654/6/99-99-11-02-02-15.

 

З початку року юристи Державної фіскальної служби Кіровоградщини виграли у судах майже 190 справ

 

17.05.2016

З початку 2016 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Кіровоградської області перебувало 1853 справи різних категорій на загальну суму позовних вимог 3,2 млрд. гривень.

Як повідомив начальник юридичного управління ГУ ДФС у Кіровоградській області Євгеній Змеул, протягом січня - квітня 2016 року на користь держави задоволено 188 справ – 90,8% від загальної кількості, розглянутих у судах. Правовики фіскальних органів Кіровоградщини зуміли відсудити на користь держави 61,6млн.грн., що становить 76,2% від загальної суми розглянутих позовів.

За словами Євгенія Змеула: „Одне з головних завдань Головного управління ДФС у Кіровоградській області полягає у тому, щоб врегулювати усі спірні питання, які виникають з платниками податків, не доводячи їх до суду. При цьому, працівники відомства і надалі максимально будуть відстоювати інтереси держави, фахово підходячи до кожної справи, що направляється до суду”.

 

З працівниками ДФС Кіровоградщини проведено 101 профілактичний захід антикорупційного спрямування

 

17.05.2016

 

За січень-квітень 2016 року відділ внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Кіровоградській області провів 101 профілактичний захід щодо недопущення корупційних дій та порушень законодавства у сфері службової діяльності з працівниками фіскальної служби Кіровоградської області.

Працівниками відділу внутрішньої безпеки проведено 25 перевірок відносно посадових осіб податкової та митної служби у Кіровоградській області. Як наслідок, внесено 12 подань про притягнення винних осіб до відповідальності та усунення причин та умов, що сприяли вчиненню порушень, за результатами розгляду три посадові особи притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Крім того, 7 матеріалів перевірок направлено до правоохоронних органів, в результаті розпочато 2 кримінальних провадження (ч.2 ст.364 та ч.3 ст.365 КК України) відносно посадових осіб ОДПІ.

 

Для звірки даних із транспортного податку та податку на нерухоме майно необхідно звертатись особисто

 

17.05.2016

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує, що для проведення звірки даних із транспортного податку та податку на нерухоме майно громадянам потрібно особисто звертатися до Центрів обслуговування платників за місцем проживання (реєстрації).  При собі необхідно мати оригінали документів про право власності на майно.

Фізичні особи – платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою зі сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

Фізичні особи – платники транспортного податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

 

З 1 травня 2016 року зміни в розрахунку ЄСВ

 

17.05.2016

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області нагадує, що розмір мінімальної заробітної плати впливає на розрахунок єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

В зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», з 1 травня 2016 року розмір мінімального страхового внеску становить 319,00 грн. (1450 грн. х 22%).

Також зміниться максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ. Вона становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на місяць нарахування доходу. Тож з травня вона дорівнюватиме 36 250 грн. (1450 грн. х 25).

Відповідно збільшився максимальний розмір нарахованого ЄСВ і з 1 травня 2016 р. він становитиме 7975 грн. (36250 грн. х 22%) або 3048,63 грн. (36250 грн. х 8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юридична особа.

Без змін залишаються, зокрема:

- розмір податкової соціальної пільги;

- граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги;

- ставки єдиного податку для I і II групи;

- ставки податку на нерухоме майно.

 

Головне управління ДФС у Кіровоградській області

Категорія: Інформація | Додав: Admin (18.05.2016)
Переглядів: 775
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2024