Неділя, 25.02.2018, 03:58
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Квітень » 15 » З 15 КВІТНЯ ГРОМАДЯНИ ПОЧНУТЬ ОТРИМУВАТИ КВИТАНЦІЇ НА СПЛАТУ ПОДАТКУ НА НЕРУХОМІСТЬ
16:30
З 15 КВІТНЯ ГРОМАДЯНИ ПОЧНУТЬ ОТРИМУВАТИ КВИТАНЦІЇ НА СПЛАТУ ПОДАТКУ НА НЕРУХОМІСТЬ

Власники нерухомого майна, яке підлягає оподаткуванню, з наступного понеділка почнуть отримувати повідомлення про суму нарахованого податку та платіжні реквізити.

Сплатити нарахований податок потрібно буде протягом двох місяців з моменту отримання такого повідомлення. Для цього громадяни мають змогу скористатися послугами банківських установ або поштових відділень, мешканці сільської місцевості можуть сплачувати податок через каси сільських рад.

Фахівці Міндоходів нагадують власникам кількох об’єктів нерухомості, що вони можуть звернутися до податкової інспекції для визначення житла, за який буде сплачуватися податок. В інакшому випадку пільга застосовуватиметься до того об’єкту, в якому зареєстрований платник податку. 

Крім того, якщо платник не згоден із нарахованими у повідомленні сумами, він повинен також звернутися до податкової для звірки даних, але не пізніше, ніж за два місяці після отримання повідомлення.

Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, квартири та житлові будинки, площа яких не перевищує 120 м.кв. та 250 м.кв. відповідно, не оподатковуються. Податок сплачується лише за ті метри, які перевищують зазначені квадрати. Однак така пільга застосовується тільки до одного з об’єктів житлової нерухомості.

У разі необхідності малобезпечені громадяни можуть сплачувати податок частинами. Для нарахування розстрочки їм потрібно звернутися до податкових органів.

           Податок на нерухомість сплачується авансовим внеском на весь рік. Однак, зазначають фахівці Міністерства, платники, які протягом року, продали своє майно, мають право на повернення зайвих сплачених коштів. Їм потрібно подати відповідну заяву, в якій вказати спосіб перерахування коштів: поточний банківський рахунок, на погашення грошового зобов’язання за іншими платежами або повернення готівкою за чеком. Протягом п’яти робочих днів Міндоходів готує відповідний висновок про повернення коштів та направляє його до Держказначейства, який і здійснює перерахування коштів.


Заступник начальника- начальник

Олександрівського відділення Знамянської

ОДПІ Кіровоградської області ДПС                                    А.Д.Лапа

 

Переглядів: 288 | Додав: Admin
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сайт створено Олександрівською районною радою © 2018